יום שני, 24 באפריל 2017

גלאם גורו | אפריל 2017

כמיטב המסורת, גם הפעם גלאם גורו יצאו בקופסת יופי חדשה ואביבית. זו יכולה להיות מתנה נהדרת לביוטיניסטה החביבה עלינו. או לעצמנו.
אז איך זה עובד?
עבור 79 שקלים חדשים, אנו מקבלים את המוצרים הבאים...





קרם גוף ארומטי | מינוס 417
חברת מינוס 417 מייצרת קרמים ומוצרי קוסמטיקה עשירים במינרלים של ים המלח הידוע בסגולותיו להזנה וריפוי העור. לא הרבה ישראליות מכירות את המותג, שאהוד במיוחד על תיירים.
לא ראיתי את המוצרים נמכרים בפארמים בארץ, אך יוצא לי להתקל בהם לא מעט בדיוטי-פרי, כשאני עוברת שם במסגרת העבודה.
לקרם מרקם נעים מאוד! לא דביק, נספג בקלות ומותיר את העור עם תחושה נעימה ורכה. אך הריח שלו מיושן לטעמי. מזכיר את הריח של הקרמים של פעם.
אם את מעדיפה קרמים רעננים-הדריים, כמוני, כדאי לוותר. אך אם את בחורה נוסטלגית שאוהבת ריחות קלאסים, זה הקרם בשבילך.
בהנחה שאת לא מתכננת לטוס בקרוב, וחנות הדגל בים המלח קצת רחוקה לך, תוכלי לרכוש את המוצרים של המותג גם באתר גלאם גורו




מסיכה לשיער | TRESemmé

מסיכה טיפולית המכילה קראטין ומבטיחה להפחית את הקירזול של השיער ולשוות לו מראה חלק יותר.
המסיכה מגיעה בגודל מלא של 300 מ״ל ויש לה ריח נהדר שעושה חשק להיכנס מיד למקלחת.  טרזמה היא חברה יחסית חדשה בארצנו הקטנטונת, ושמעתי רבות על סדרת הקראטין, כך שזו הזדמנות מצויינת להתנסות. זה בדיוק סוג המוצרים שאני אוהבת לראות בקופסאות יופי- חדשים, מסקרנים, ובגודל יפה.



קונסילר | אינגלוט

קונסילר קרמי של חברת אינגלוט הפולנית. אינגלוט היא חברת איפור מקצועית בעלת מגוון רחב של מוצרים. המוצרים מיועדים בעיקר למאפרות ומבטיחים ביצועיים ברמה התואמת לצרכי המקצוע.
אני סובלת מכהויות מגיל צעיר ונאלצת להאבק בהן באופן תמידי, כך שקונסילר הוא מוצר שאני תמיד שמחה לקבל. מבחינתי קונסילר חדש מביא איתו תקווה לבשורה חדשה.
המוצר מגיע בצורת קופסית המכילה כמות מכובדת של חומר (5.5 גרם). המרקם נעים לעבודה ובעל פיגמנט יפה אך לא כבד, כך שאפשר לעבוד איתו וליצור מראה טבעי.



ג׳ל רחצה בניחוח ורבנה | ל׳אוקסיטן

ל׳אוקסיטן היא אחת מחברות הטיפוח האהובות עליי, ולכן ממש שמחתי לראות מוצר שלהם בקופסה. את סדרת הוורבנה בכלל, וג׳ל הרחצה הזה בפרט, אני מכירה היטב. כבר הרחבתי על חיבתי הרבה אליו בפוסט המוצרים המומלצים ביותר של ל׳אוקסיטן. בקצרה אומר שהניחוח המרענן שלו יתאים במיוחד לימי הקיץ ושהוא יתחבב מיד על אוהבות הריחות הלימוניים-הדריים. נקודה לשיפור- הייתי שמחה אם המוצר היה מגיע בגודל מעט יותר גדול.



מים טרמנלים | VICHY
מאז שהתמכרתי למים המיסלרים של ביודרמה, קשה לי לחזור למסיר איפור מסוג אחר. המים של וישי מעולים והגודל המוקטן חמוד ויכנס בשמחה לתיק האיפור שלי. הביצועים שלו מזכירים את המים המיסלרים של גרנייה, שלדעתי טובים כמעט כמו הביודרמה, אבל רק כמעט. 30 המ״ל שבבקבוקון בהחלט מספיקים להתנסות במוצר ולקבל דעה. סה״כ מוצר שימושי של חברה טובה.



לק מוקטן | OPI

לחברת OPI  יש לקים מעולים ואיכותיים שאהובים במיוחד על חובבות לקים. אני קיבלתי גוון כתום-סלמוני שיתאים לעונה החמה ואני כבר רואה את עצמי משתמשת בו למני-פדי קייצי במיוחד. מה שכן, הייתי שמחה לקבל את הלק בגודל מלא, ולא בגודל נסיעות מוקטן משום שההתעסקות עם מברשת קטנה מסרבלת את המריחה. 
הספקתי כבר לאסוף מספר לקים מוקטנים של OPI , שהגיעו בקופסאות יופי שרכשתי בעבר, ובדר״כ אני משתמשת במברשת נקיה (מלק ישן שנגמר) כדי למרוח ביתר קלות. אני אוהבת במיוחד את מברשות של הלקים של ג׳ייד.



דוגמית: קרם עיניים | לנקסטר
קרם אנטי אייג׳ינג לעור שמסביב לעיניים. הקרם מבטיח להעניק לנו רעננות מידית באזור העיניים, להחליק את העור ולשוות לו מראה זוהר. הדוגמית בגודל 3 מ״ל, כשהקרם בגודל מלא מכיל 15 מ״ל.
אני אישית מעדיפה לקבל בקופסאות יופי מוצרים בגודל נסיעות ומעלה, מאחר ודוגמיות אפשר לקבל ללא תשלום בנקודות המכירה.

***





לסיכום, סה״כ קיבלנו 7 מוצרים, שלושה מהם בגודל מלא. רוב המותגים הפעם איכותיים ואהובים. אפשר לראות שהקדישו מחשבה ודאגו להרכיב את הקופסה ממגוון יפה של תכשירים משלל עולמות הטיפוח- איפור, טיפוח הפנים, הגוף, השיער, והציפורניים.
יש לשים לב שתמהיל המוצרים משתנה מעט מקופסה לקופסה, למשל- יכול להיות שנקבל מוצר אחר של אינגלוט במקום הקונסילר שהגיע בקופסא שלי.

ניתן לרכוש את הקופסה עכשיו באתר


 גילוי נאות- הקופסה התקבלה לסקירה
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה