יום שני, 11 באפריל 2016

L'occitane All-Stars

כבר כמה שנים שאני מטפחת אובססיה קלה למוצרים של חברת ל'אוקסיטן. הכל התחיל במוצרי טרוול סייז שקיבלתי אי-שם בשנת 2012 בקופסת גלוסיבוקס. הניחוחות המיוחדים והעיצוב הנקי עוררו את סקרנותי. לאחר מספר לא מבוטל של גיחות לחנויות שלהם התאהבתי לחלוטין, הצטרפתי למועדון הלקוחות (הממכר), ומשם הכל היסטוריה.
חברת ל'אוקסיטן הוקמה בשנת 1976 בפרובנס שבצרפת. בתחילת דרכה התמקדה החברה במוצרים בריח הלבנדר המצוי באזור פרובנס, אך עם הזמן נוספו סדרות בניחוחות שונים. ב-40 השנים שחלפו מאז הקמתה, התרחבה ל'אוקסיטן ממפעל קטן למותג בינלאומי המפעיל כ-2000 סניפים ברחבי העולם. כל אחד מהסניפים מעוצב כמו בוטיק פריזאי המשרה אווירה צרפתית אותנטית.





החברה מציעה מוצרים לטיפוח הגוף, עור הפנים, ומדי פעם משיקה במהדורות מוגבלות גם ליין מצומצם של איפור. בגזרת טיפוח הגוף היא האהובה עליי ללא ספק. ניסיתי הרבה מוצרים של החברה, וחלק נכבד מהם תפסו מקום קבוע בשגרת הטיפוח שלי.
בפוסט הזה אספר על המוצרים האהובים עליי ביותר. כמעט כל מקלחת שלי תכלול פילינג, ג'ל רחצה (סבון נוזלי, בלשון העם) וקרם גוף. עדיף מאותה הסדרה. אני אישית אוהבת לעשות רוטציה בין הסדרות לפי עונות השנה, אבל מאחר ולא לכולם יש הפרעת סדר קיצונית כמוני, אני מרשה לכם לערבב לפי החשק :)
המוצרים הבאים הם בעיניי ה'כוכבים' של המותג – האולטארס. שנתחיל?



סדרת הוורבנה



למוצרי הסדרה הזו יש ריח לימוני-הדרי נהדר. בפעם הראשונה שהרחתי אותו, הוא הזכיר לי קרטיב לימון. החמיצות הרעננה הופכת את סדרת הוורבנה לריח האולטימטיבי לקיץ. ברגע שהמעלות התחילו לטפס 25 וצפונה, הוצאתי את כל מוצרי הליין שברשותי, סידרתי אותם בחגיגיות על המדף באמבטיה, והכרזתי שאני מוכנה לבואו של הקיץ!




ג'ל רחצה וורבנה



ג'ל הרחצה הזה חביב במיוחד למקלחות בוקר. אני מאוד רחוקה מלהיות טיפוס של בוקר. תמיד קינאתי במשכימי קום חייכניים שמצליחים לדחוס אימון-מקלחת-איפור-שיער עוד לפני השעה 6:00. אני מעדיפה את השעות האפלוליות של הלילה, תודה רבה.
אבל כשאין ברירה ואני צריכה לאסוף את עצמי לקראת בוקרו של יום ארוך, אני נהנית מריח הוורבנה המעורר שמשתלט על המקלחת ועל החושים וממריץ את הגוף. מושלם למי שלא מסתדר עם ריחות מבושמים מדי או כבדים על הבוקר.
100 ₪ ל-250 מ"ל



חלב גוף וורבנה



אני רואה בקרם הגוף כמוצר משלים לאחר מקלחת עם ג'ל הרחצה מהסדרה. אני לא אוהבת 'לערבב ריחות', ז"א שאם השתמשתי בסבון גוף עם ריח דומיננטי, אני אקפיד להשתמש בקרם גוף באותו הריח. לקרם מרקם קליל אך מאוד מלחח. אם מרחתי קרם בבוקר, העור עדיין ירגיש נעים ורך בערב.
140 ₪ ל-250 מ"ל



או דה טואלט וורבנה


הבושם הזה הוא המוצר האהוב עליי מהסדרה. אני משתמשת בו תקופה ארוכה, ולא משנה כמה בשמים יש לי (ויש..) אני תמיד חוזרת אליו. אם אני מגיעה מיום ארוך וצריכה להתארגן מהר ולצאת שוב, זה הבושם שאני אושיט אליו יד אוטומטית. הריח שלו תמיד נותן לי תחושת ניקיון רעננה. בדיוק בגלל זה התלהבתי למצוא גרסה מוקטנת שלו שאני יכולה לקחת איתי בתיק ולחדש במהלך היום. הבושם המוקטן קיים גם בגרסת רול און למי שמעדיפה.
159 ₪ ל- 50 מ"ל  /  289₪ ל- 100 מ"ל




סדרת השקד



אחת הסדרות היותר מדוברות של המותג, במיוחד בשל שמן הרחצה המהולל של הסדרה (עליו נרחיב מיד). לא מדובר בריח שקד טיפוסי, אלא יותר בריח שמזכיר מרציפן. אי אפשר לתאר את הריח המושלם הזה במילים, אבל הוא מסוג הריחות שגורם לי לעצום את העיניים ולנשום עמוק בהנאה. אני מוצאת שהליין הזה מעט יותר יוקרתי משאר מוצרי החברה, הן מבחינת האיכות והן מבחינת התמחור. אם הייתי צריכה לבחור סדרה אחת בלבד של ל'אוקסיטן שאוכל להשתמש בה לשארית חיי, הייתי בוחרת בשקד ללא ספק.



שמן רחצה שקד


הסוד של המוצר הזה הוא המרקם היחודי שלו, שלא מצאתי אצל אף שמן רחצה אחר. הפורמולה השומנית הופכת לקצף לבן ועדין כשהיא באה במגע עם מים. השימוש בו משדרג פלאים את חווית הרחצה והופך אותה לפינוק. והריח, או הריח.. השמן הזה ממכר וזו התמכרות לא זולה בכלל, אבל בסופו של יום מתיש, אני מרגישה שהרווחתי את השחיתות הזו ביושר. אם אתם מאלה שמתעצלים למרוח קרם לחות לאחר המקלחת, אתם תאהבו אותו אפילו יותר, כיוון שהוא לא מייבש את העור כלל.
100₪ ל-250 מ"ל




פילינג חמאת שקד

עם הפילינג הזה יש לי יחסי אהבה-שנאה. מצד אחד יש לי כמה סיבות לא לאהוב אותו- אריזת הזכוכית הכבדה והמסורבלת שלו היא סכנה של ממש במקלחת החלקלקה. כמו כן, כל שימוש דורש כמות דיי מכובדת של חומר לשימוש על כל הגוף, כך שהוא נגמר די מהר.
מצד שני, אני יכולה להבין למה הוא אחד מהמוצרים הכי נמכרים של החברה. לפילינג מרקם משחתי סמיך המכיל תערובת חמאת ושמן שקדים, עם שקדים כתושים וגבישי סוכר. הגרגירים כתושים בדיוק במידה הנכונה ולא מגרים את העור, והמשחה מאוד נעימה על הגוף, ולאחר המקלחת העור נותר מלוחח ורך, ולא יבש כמו שקורה לעיתים קרובות לאחר שימוש בפילינג.
200 ₪ ל-200 מ"ל




חלב גוף מרוכז- שקד


קרם שמצליח להיות עשיר מאוד אך לא כבד. פרט להענקת לחות, יעודו של המוצר הזה הוא לסייע למיצוק העור. ע"פ הוראות החברה, מומלץ להשתמש בו לאחר הסרת שיער או גילוח, כיוון שיש לו תכונות מרגיעות. הודות למרקם הנעים שלו, הוא מחליק על העור וממש כיף להתמרח בו.
אני קונה אותו דרך קבע לחברות בהריון כדי למרוח על הבטן למניעת סימני מתיחה והן תמיד מודות לי.
אם תרצו להתנסות בקרם בטרם הקניה, אפשר לבקש בחנות דוגמית.
159 ₪ ל-100 מ"ל




שמן גוף מזין- שקד


חשקתי בשמן הנ"ל תקופה ארוכה אך חיכיתי לחורף כדי לרכוש אותו, מאחר ודמיינתי אותו כמוצר 'חורפי' שיכביד על העור בימי קיץ מהבילים. כשהוא סופסוף הגיע לידי בתחילתו של נובמבר סגריר, הופתעתי לגלות שהוא נספג ממש מהר. למעשה, אף יותר מהר מקרם לחות ממוצע, כך שכרגע אני משתמשת בו בעיקר בקיץ.
למזלי, לשמן הנפלא הזה יש ניחוח כה דומיננטי, שאני נוטה להשתמש בו על תקן בושם-שמן. זה אומנם לא פתרון מושלם אך הריח מחזיק יפה לאורך כמה שעות טובות.
אם חסר לי מוצר אחד בסדרה, זה בושם. אילו היה קיים אחד, הייתי שמחה לרסס אותו עליי מבוקר עד ערב. אך הוסבר לי מחברה עובדת החברה שלא מייצרים בושם בסדרת השקד משום שהשילוב עם האלכוהול משנה לו את הניחוח המדוייק והאהוב.
249 ₪ ל-100 מ"ל



סדרת חמאת השיאה


חמאת השיאה היא משחה המופקת מאגוז עץ השיאה ומקורה באפריקה. לאוקסיטן רוכשת את חמאת השיאה מנשות בורקינה פאסו שבאפריקה בתהליך של סחר הוגן. תהליך זה משפר את כלכלתם ועצמאותם ותורם להעצמה נשית מבורכת שהן כה זקוקות לה.
חמאת השיאה מופקת בתהליך ארוך של ייבוש וכתישה שבסופו הוא הופך לחמאה בצבע שנהבי. לחמאה סגולות רבות: היא מגינה על העור, מזינה אותו בלחות, עשירה בנוגדי חימצון ומצויינת להרגעת עור מגורה ושיקומו.


קרם גוף רך 10% חמאת שיאה



הברקה חדשה יחסית של סדרת חמאת השיאה הוא קרם הגוף הנהדר הזה ששבה את ליבי. הקרם מגיע ב-3 ניחוחות: ורדים (ורוד), גרידת ליים (ירוק), ו-וניל (צהוב). מעולם לא אהבתי ריח וניל, אבל ריחות הורדים וגרידת הליים פשוט מעולים! 

לקרם הורדים אין את ניחוח הורדים הנפוץ שמצפים לו כשחושבים על קרם גוף בריח ורד. (לחברה יש ליין  Roseנפרד של שריחו נוטה לכיוון הקלאסי של מי הורדים). הניחוח הזה נוטה לכיוון פרחוני יותר וטוב יותר לטעמי.
לגרידת הליים ריח פרשי טבעי מאוד. אם יש משהו שאני לא אוהבת זה ריח פירות סינטטי. ובכן ניחוח הליים הוא הכי רחוק שאפשר מסינטטי. ממש כמו להריח ליים טרי. ריחו חזק וחמצמץ יותר מהלימון ולכן יהיה חביב על אוהדי ריחות ההדר החזקים.
אפרופו הקופסא- זהו עקב האכילס היחיד של המוצר. ההברגה לא נוחה ולא פעם המכסה נתקע. אם כי אהבתי את העיצוב הצבעוני של האריזה הבא לדמות עוגיית מקרון צרפתית.

הקרם קליל, נעים ונספג במהירות. כמה שזה ישמע מוזר, הדרך הכי טובה לתאר את מרקמו היא לומר שהוא דומה לגבינה לבנה. כן, כן. הוא אפילו שומר על קרירות מסוימת הודות לקופסת המתכת.
99 ₪ ל-100 גרם





לסיכום


אלו הם האולסטארס שלי מבית ל'אוקסיטן בתחום טיפוח הגוף. פרט לשימוש הקבוע בכוכבים הללו, אני תמיד נהנית לנסות מוצרים נוספים של לאוקסיטן. יצא לי לגלות עוד פנינים בסדרת חמאת השיאה, סדרת הפאוני, ועוד.. וטרם התחלנו לדבר על מוצרי הטיפוח לעור הפנים.
יש לציין של'אוקסיטן מרעננים את ליין המוצרים לעיתים קרובות. החברה מוציאה סדרות מיוחדות לזמן מוגבל לכבוד החגים או עונות השנה. ליבי נשבר לא פעם כאשר התאהבתי בניחוחות שיצאו במהדורה מוגבלת (כדוגמת הצ'רי פרינסס או סדרת התה הירוק). אך כל מוצרים האהובים שהוזכרו לעיל הם חלק מהליין הקבוע.

אם המותג חדש לכם ואתם רוצים להתנסות במוצרים, כניסה לחנות העמוסה כל טוב יכולה להיות מבלבלת. אני ממליצה להיכנס תחילה לאתר החברה ולהתרשם מהסדרות השונות. כך אפשר לקבל מושג ולדעת במה להתמקד כשאנו מגיעים לקנות.
פרט לכמויות והמחירים שצוינו בפוסט, ניתן למצוא באתר החברה מחירים ומידע על גדלים נוספים של המוצרים הנ"ל. אם אתם מעדיפים את השופינג שלכם אונליין, כמוני, האתר מציע משלוחים. עצה שלי: לשמור את הקניות לסוף החודש, אז תמיד צצים באתר מבצעים שווים.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 תגובות:

  1. מאמוש איזה פוסט מקסים ותמונות נהדרות! אין על לוקסיטן

    השבמחק
  2. סקירה מאוד טובה כל הכבוד לך ובהצלחה:)

    השבמחק
  3. בייב יופי יופי יופי של דבר! גם עבורי לאוקיסטן הם אהבת אמת עשית לי חשק לבדוק כמה מוצרים. נהדרת ומדוייקת

    השבמחק
  4. איזה פוסט מפורט, כל הכבוד

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירה, תענוג לשמוע את דעתך

      מחק