יום חמישי, 15 באוקטובר 2015

סקירה | פלטת Hourglass Ambient Lighting Edit

חגים, רבותי, חגים! 


כמיטב המסורת בחודש אוקטובר, שלל חברות האיפור בעולם יוצאות במארזים ופלטות מיוחדות לכבוד תקופת החגים.
אומנם תקופת החגים האוניברסלית מתרחשת בדצמבר, אבל זה לא מונע מהחברות לסחוט את עץ האשוח עד סופו ולהכריז מסיבה מספר חודשים מוקדם יותר. יתרה מכך- מניסיוני, ערכות החג לא שורדות על המדפים עד תקופת החגים עצמה, ונחטפות הרבה לפני.
אבל לנו הישראליות אין מה להתלונן, הטריק השיווקי הזה עובד בסינכרון מושלם עם חגי ישראל. רוב ערכות החג המפתות של הכריסטמס זמינות כבר בראש השנה או חג הסוכות.
 
שנה שעברה היה זה טריו הסמקים המוצלח, והשנה החברה הפציצה עם לא פחות משישה מוצרי אבקה בפלטה אחת.
כחלק מהמסיבה, גם האוורגלאס לבשו חג, ויצאו עם פלטה במהדורה מוגבלת.
לפלטה קוראיםAmbient Lighting Edit . היא מכילה שני סמקים, ברונזר, שלוש פודרות מאירות, והיא יפייפיה.




הביוטי הזו קרצה לי תחילה כשראיתי שהיא כוללת את הברונזר המהולל של החברה. כבר זמן מה שאני רוצה לרכוש אותו, אבל נמנעת בגלל מחירו השערורייתי (50$) והעובדה שיש לי כמות גדולה של ברונזרים מצויינים, שלא תמיד זוכים ליחס.
בבעלותי סומק אחד דיי עדין של האוורגלאס (Incandescent Electra), מהסמקים שבפלטה- הגוון Mood Exposure תמיד סיקרן אותי בגלל הצבע הלא קונבנציונלי שלו, וגוון Luminous Flush עושה רושם שיתאים לכל אחת.
הפודרות המאירות אף פעם לא הלהיבו אותי במיוחד. בתור בחורה עם עור רגיל-יבש, אני לא נוטה לשים פודרה בכלל מעל המייק-אפ. אבל חברה מבינת-עניין ועקשנית במיוחד טענה ש"דווקא סוג העור שלי ייהנה מפודרות שכאלה!", שיעניקו לו מראה 'חי', מבלי לחשוש להגיע למראה מיועז סטייל 'הרגע-רצתי-מרתון' שכולן חוששות ממנו.
ובכן, אחרי שכל הסימנים, המזלות, ושלל גרמי השמיים הצביעו על כך שאני צריכה לנסות את הפלטה הזו, השתכנעתי.



מה בפלטה?


Luminous Bronze Light – ברונזר

מהסתכלות על הפאן, שיערתי שהברונזר ישמש אותי לקונטור קר, אך כפי שניתן לראות מהסווצ', הגוון שמתקבל בשימוש הוא גוון חם אשר יתאים יותר לחימום הפנים. 
אהבתי את הניצנוץ העדין של הברונזר, המעניק לעור מראה קורן מבלי להראות מוגזם.




Luminous Flush – סומק

הסומק הורוד הקלאסי שיתאים לכל אחת, בשילוב עם הגלואו היחודי של סדרת Ambient Lighting.
מצד אחד- אין מה לא לאהוב. מצד שני- כנראה שכבר יש לך באוסף סומק דומה.





 Mood Exposure – סומק

הסתקרנתי במיוחד לקראת הסומק הזה שעושה רושם של גוון סגלגל.
בפועל מתקבל גוון ורוד עדין מאוד. הוא משתלב מושלם עם איפור יומיומי קליל ואני מוצאת את עצמי שולחת אליו יד אוטומטית כשאני מתארגנת בבוקר.
הוא ללא ספק הפייבוריט שלי מהפלטה הזו.




Dim Light – פודרה מאירה

זוהי פודרה בגימור סאטן עם גלואו עדין אך ללא שימר או גליטר. גוון הבייג' הבהיר יתאים לגוון עור בינוני. מכוון שאני לא חובבת פודרות, אני יכולה לנחש שזה המוצר שאשתמש בו הכי פחות מבין כל השישה. אך אני בטוחה שחובבות הפודרות יאהבו אותה במיוחד, וזאת בשל הכיסוי המיוחד שלה. בהנחה אחידה על כל הפנים המראה המתקבל הוא עדין וטבעי אך מואר ובריא. כמו כן- הפיגמנט הנהדר מעניק לעור מראה אחיד




Diffused Light -  פודרה מאירה

הפודרה הלבנה הזו יושבת על העור בצורה יפייפה גם אם לא ניחנת בגוון העור של קספר הרוח הידידותית. היא מטשטשת יפה ומעניקה מראה קורן. אהבתי במיוחד להשתמש בה בנדיבות כהייליטר עדין על כל המקומות הגבוהים בפנים.
בימים כתיקונם אני מעדיפה הייליטרים כבדים ורווי שימר, כגון מרי לו של דה-באלם ואופל של בקה. עם שימרים עתירי פיגמנט מסוג זה צריך להניח בעדינות כדי לא לקבל את מראה הדיסקו בואכה שנות ה-80. אך השימוש ב- Diffused Lightכהייליטר היה שינוי מרענן.
הנחתי את החומר בנדיבות על עצמות הלחיים, מעל עצם הגבה, גשר האף, קשת קופידון, והנקודה הגבוהה בסנטר. דרך נהדרת ליישם את טרנד הסטרובינג במראה לביש.

Iridescent (Strobe) Light  - פודרה מאירה

הכוכבת החדשה שהושקה עם צאת הפלטה וכרגע לא ניתן לרכוש אותה בנפרד. אם להשוות אותה לשאר הפודרות בפלטה, הפודרה הזו היא המנצנצת ביותר מבין השלושה. הגליטרים נראים בבירור וגוברים על הפיגמנט העדין שלה.  אני אוהבת לשלב את ה- Iridescent Light עם הגוון Diffused Light, כדי ליצור הארה מושלמת לעצם הלחי וגשר האף.



כל הגוונים זה לצד זה




כמות לעומת מחיר



 הכמות במוצר בגודל מלא
מחיר מוצר בגודל מלא
מחיר לגרם
סומק
4.2 גר'
$35
$8.33
פודרה
10 גר'
$45
$4.5
ברונזר
11 גר'
$50
$4.55

הכמות של כל מוצר מתוך השישה שבפלטה היא 1.4 גר'. ז"א שסה"כ יש בפלטה 8.4 גרם, מה שאומר שבפודרה/ברונזר אחד בגודל מלא, יש כמות חומר יותר גדולה מאשר יש בכל הפלטה כולה.
מחיר הפלטה ($80) גם הוא גבוה מאוד יחסית לכמות הקטנה. 

עבור מחיר זה אנו מקבלים:

1.4 גרם ברונזר 
(בהשוואה לכמות ומחיר ברונזר בגודל מלא, שווי כמות זו הוא 6.37$ )

2.8 גרם סומק
(בהשוואה לכמות ומחיר סומק בגודל מלא, שווי כמות זו הוא 23.3$ (

4.2 גרם פודרה
(בהשוואה לכמות ומחיר פודרה בגודל מלא, שווי כמות זו הוא 19$ )

סה"כ שווי הפלטה 48.7$, ולכן מאוד מאכזב שהאוורגלאס בחרו לדרוש עבורה כמעט כפול.



לעניות דעתי...


יתרונות- המיטב מכל העולמות?

אין ספק שהפלטה צועקת יוקרה, החל מהנראות החיצונית ועד למוצרים עצמם. מדובר בפריט שכיף להשתמש בו.
בתור אחת שיש לה רק סומק אחד של החברה, ומתכננת כבר תקופה ארוכה להתנסות במס' מוצרים נוספים, הפלטה הזו הייתה הזדמנות מצויינת.
כמו כן, בבעלותי כמות כה גדולה של איפור שאני לא זוכרת מתי בפעם האחרונה סיימתי סומק, כך שאני פחות חוששת שהכמות הקטנה שבפלטה תגמר בזמן הקרוב.
למרות החששות שפלטה כה קטנה לא תהיה נוחה לשימוש, מצאתי כי גודלה הקומפטי מעולה לנסיעות או אפילו סופ"ש מחוץ לבית. היא נותנת מענה לכל מוצרי הפיניש שאני צריכה.
מי שנוטה לנסוע, בין אם מדובר בגיחה לחו"ל לפגישת עבודה או לילה אצל בן הזוג, תמצא את הפלטה הזו מאוד שימושית. נשאר רק לזרוק בתיק מסקרה, קונסילר, שפתון מנצח, ואת מסודרת.

חסרונות- תפסת מרובה, לא תפסת?

הגרידיות של האוורגלאס בתמחור הפלטה ללא ספק מוריד מהסקס-אפיל שלה. מחיר נמוך יותר היה אף גורם לי להיות סלחנית לגבי הגודל הזעום של חומר שהיא מכילה. אבל במחיר והכמות הנתונים, אין מקום להתבלבל- מדובר בפריט יקר מאוד.
אם כבר יש לך באוסף מספר סמקים/פודרות של החברה , הייתי מוותרת עליה בלב שלם.




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 תגובות:

  1. איזה יופי שפתחת בלוג! סקירה נהדרת! מחכה לעוד

    השבמחק
  2. איזה יופי שפתחת בלוג! סקירה נהדרת! מחכה לעוד

    השבמחק
  3. תודה חתולי. היה לי אחלה עידוד ;)

    השבמחק
  4. אהבתי את הסקירה!
    בהצלחה :)

    השבמחק
  5. אני מאוד סקרנית להתנסות במוצר שלהם, הראשון יהיה סומק או הייליטר אבל לא בהזמנה, אני אקנה אותו לאחר דגימה עצמית.
    רק כרטיס טיסה ביני לבינם :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הסמקים מטריפים! מוזמנת תמיד לדגום אצלי :)

      מחק