יום שני, 2 במאי 2016

Spring Manicure


ברגע שחג הפסח הגיע, אפשר להכריז שהאביב כאן באופן רישמי. לאחר שציפורננו שרדו את תופת חומרי הניקוי, (ואנחנו שרדנו את תופת המצות) הגיע הזמן להעניק להן קצת תשומת לב. העונה האביבית מביאה איתה מעבר לצבעים בהירים ונקיים. אם בחורף התהדרתי בציפורניים כהות בסטייל גותי, עם בואו של האביב אני עושה מעבר חד לניודים, ורודים שמחים ושאר צבעי פסטל.



בפוסט זה אמליץ על כמה לקים שאהבתי במיוחד בתקופה האחרונה ואני מוצאת את עצמי חוזרת אליהם שוב ושוב, וגם טרנד אחד כיפי במיוחד. אז קדימה להמלצה הרותחת הראשונה.



ג'ייד Apricot Glow 466 


בגוון הורדרד הזה התאהבתי עוד כשראיתי אותו עומד לו על המדף בסופר-פארם. הרבה זמן חיפשתי את הלק הורוד האולטימטיבי, כזה שהוא לא קיטשי אבל גם לא ניוד. ורוד קלאסי פשוט אך מושלם. יש ברשותי יותר לקים ורודים מכל צבע אחר, כך שהתפלאתי לגלות שגוון כזה בדיוק עדיין לא היה לי.
הלקים של ג'ייד הם מהלקים האהובים עליי ביותר. יש להם כ"כ הרבה יתרונות ואני חושבת שהם לגמרי אנדר-רייטד. המברשת נוחה, הפורמולה מצויינת, המחיר נמוך (10-12 ש"ח), וכמובן הזמינות- לא צריך להזמין מהאינטרט ולחכות שבועות, אפשר למצוא את הלקים של ג'ייד בכל פארם.



מדבקות מעוצבות | Funailz


פאניילז מציעים פתרון פשוט לכל מי שאוהבת נייל ארט אבל מתקשה לבצע- מדבקות ציפורניים מדליקות במיוחד. הרעיון מאחורי המותג הוא מקסימום תוצאה במינימום השקעה. מבחינתי, היתרון הכי גדול של מדבקות ציפורניים הוא העובדה שלא צריך לחכות שהלק יתייבש. אין יותר מבאס מלמרוח לק לפני השינה ולגלות בבוקר שהסדינים הטביעו בו את חותמם והעניקו לו טקסטורה מזעזעת במיוחד.
החברה מציעה מגוון רחב של עיצובים, החל ממרבל קלאסי ועד לעיצובים פרועים המשלבים אלנטים של חיות, מאכלים (מישהו אמר פיצה?) ושאר ירקות. אני בחרתי במדבקות האננסים השובבות וציותתי אותן עם Blossom Dandy של Essie.


לכבוד בואו של האביב, פאניילז השיקו קולקציה חדשה הכוללת מעל ל-60 עיצובים חדשים. 
הנה כמה שאהבתי במיוחד:

 

ההדבקה דורשת מיומנות שנרכשת עם הזמן, אך אפשר למצוא באתר הוראות מדוייקות שהופכות את כל החוויה לקלילה. 
כל אריזה מכילה 18 מדבקות, ניתן לרכוש מארז אחד ב23 ש"ח או 4 מארזים ב-64 ש"ח (16 ש"ח למארז) 
ככל שרוכשים יותר מארזים, המחיר צונח בהתאם. המשלוח חינם.
לפרטים נוספים וצפיה בשלל העיצובים: funailz.co.il





לק מס' 75 | Beautycare



את החתיך הזה קניתי כ'טופר', לק נצנצים שקפקף למריחה מעל לק חלק. כמה הופעתי לגלות שהפורמולה סמיכה והלק עומד בפני עצמו, ללא כל צורך בשכבת צבע מתחת. אני אוהבת למרוח אותו כשאני מתכננת ללבוש שמלה שחורה פשוטה ולשדרג את האאוטפיט עם אקססוריז דומיננטים. שרשרת אובר-סייז, צמיד זהוב וציפורניים המתהדרות בלק שאי אפשר לפספס. ללא ספק מראה מנצח.
קשה עד בלתי נסבל להוריד לק מהסוג הזה, אבל יאמר לזכותו שהוא מתייבש מאוד מהר, וזה מציל חיים כשמורחים אותו ברגע האחרון ממש לפני שיוצאים מהבית. עצה קטנה- הייתי משייפת את הציפורניים לאורך קצר יחסית כדי להמנע ממראה טראשי.
הלק עלה לי 4.5 שקלים. הכי value for money.



גילוי נאות: מדבקות האננס של פאניילז התקבלו לסקירה






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 תגובות:

  1. הלק של ג'ייד פשוט מרהיב ביופיו! הוא קורא לי חחח אני חייבת להפסיק לקנות לקים@

    השבמחק
    תשובות
    1. סורי על הדירדור, אבל הוא באמת מושלם ;)

      מחק