יום חמישי, 2 בפברואר 2017

החלקת שיער | מג'סטיק קראטין

הרבה מים עברו בנהר ההחלקות מאז אותו תחקיר ידוע של רפי גינת אודות ההחלקות הברזילאיות. נכון להיום, אותה הגברת מתהדרת בשם אחר- החלקת קראטין. זהו מיתוג אלטרנטיבי שהספרים אימצו בגלל היח״צ הרע שדבק בהחלקה הברזילאית.
אך פרט לזה, גם החומרים השתכללו בכמה רמות. אם בעבר כל החלקות הקראטין הכילו פורמלין, הלא הוא חומר הפורמלדהיד המשמש לשימור גופות, הרי שהיום כבר ניתן למצוא החלקות בסגנון ׳טבעי׳/׳אורגני׳, שלא מכילות פורמלין ע״פ טענת החברה.
מאחר ומדובר בשוק פרוץ, שמות חדשים של החלקות צצים כפטריות אחרי הגשם. כל חברה משווקת באופן אגרסיבי את המותג שלה, והרשתות החברתיות כמרקחה.
השיער שלי הוא שועל ותיק בתחום. אין החלקה שלא ניסיתי עליו, מסכן שכמותו. אבל ההבהרות האינטנסיביות שהוא עבר לאחרונה גרמו לו להיות פגום יותר מתמיד, והרגשתי שיש צורך להשיב לשיער הנאמן שלי כגמולו ולפנק אותו בטיפול שיתן לו קצת יותר גמישות.



מג׳סטיק קראטין הוא השם החם היום בעולם החלקות השיער. החברה מציעה החלקה משקמת המבוססת על חומרים טבעיים ונטולת פורמלין לחלוטין. ישנם מספר סוגי החלקות מבית ׳מג׳סטיק קראטין׳. אני ניסיתי את החלקת הביוטין, שעשתה לא מזמן עליה ארצה. גרסת הביוטין (הבקבוק הירוק) מכילה פרוטאין, וויטמין B7 וחומצות אמינו. הוויטמין שבפורמולה מגיע במולקולות קטנות מספיק כך שהן מצליחות לחדור לשערה ולהזין אותה.
את ההחלקה עשיתי במספרה של קורן אריכא ברמת גן. את קורן אני מכירה כבר תקופה ארוכה, וכששמעתי שהוא אחד מהראשונים בארץ שהתחיל לעבוד עם המג׳סטיק ביוטין, הייתי חייבת לנסות. מעבר לזה שהוא מקסים בפן האישי, הוא קודם הסביר במקצועיות על התהליך וענה לי בסבלנות על כל השאלות. ולי יש הרבה כאלו.




את טיפול ההחלקה עצמו עשה לי שרלי עמר המוכשר. שרלי התחיל את התהליך בחפיפה טובה של השיער כדי להסיר את שכבות השומן שיש עליו ולהכין את השיער לקבלת חומר ההחלקה. לאחר מכן מרחנו את החומר על השיער ונתנו לו ׳לנוח׳ למשך כ-40 דקות.
בשלב זה כבר התחלנו טוב מבחינתי כשראיתי שהחומר לא שורף ולא צורבות לי העיניים. השלב הבא היה לשטוף את השיער ולהחליק אותו עם מחליק קרמי. שוב המתנו 40 דקות ואז חפפנו את שיער.
אהבתי שאין צורך להישאר עם החומר על הראש מספר ימים, כמו בהחלקות שעשיתי בעבר. במקרה הזה חופפים כבר במספרה וישר ורואים את התוצאה.


1.הסלפי שלפני 
2. שרלי ואני משתעשעים
3. חפפנו
4. השיער נח עם חומר ההחלקה עליו
5+6 מייבשים ומחליקים
7. השיער לאחר פעולת המחליק
8+9 לאחר חפיפה ושטיפה אפורה




כפי שאפשר לראות בסרטון, השיער התייבש חלק, מבריק, וממש נעים למגע. אפילו הקצוות השרופים וחסרי התקווה שלי שרציתי לגזור נראים הרבה יותר טוב עכשיו.
לאחר מספר ימים נוכחתי לדעת שגם כאשר אני אוספת אותו לקוקו או גולגול, הוא לא מאבד את הצורה!
עשיתי לא מעט החלקות קראטין בחיי, וזו ללא ספק איכותית מאוד ותהיה מצויינת למי שהשיער שלה נואש לשיקום.
אני ממש סקרנית לראות כמה זמן היא תחזיק. מבטיחה לעדכן!

המספרה של קורן אריכא
052-6432183
נווה יהושוע 12, רמת-גן.
החלקות החל מ1000₪




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17 תגובות:

  1. מתעניינת איך ההחלקה עכשיו שעברו כמה חודשים?
    גם אני ידעתי אי אלו החלקות, עכשיו אחרי גמילה של לפחות שנה וחצי, מנסה להחליט אם להתפתות שוב..
    מודה שהשיער שלך נראה too good to be true... אשמח לעדכון :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אז עדכון קצר, שבעה חודשים אחרי שעשיתי את ההחלקה:
      הברק הראשוני עובר אחרי כמה חפיפות אך השיער נשאר חלק. השורש כמובן גדל וכל השיער שלי למעלה גלי, כך שממש מדגדג לי לחדש את ההחלקה.
      אהבתי לראות שההחלקה אכן מחזיקה יותר מטיפולי הקראטין הרגילים שטובים בדר״כ ל3-4 חודשים. במג׳סטיק לעומת זאת והשיערה שהוחלקה נשארת חלקה.
      מה שמאוד מבאס בעיניי זה העובדה שחייב לייבש את השיער בפן כדי שהשיער יהיה חלק. מספיק יבוש שטחי של 5-7 דקות, אבל עדיין חייב. כשנתתי לשיער להתייבש לבד הוא התייבש גלי. וכשהלכתי לישון עם שיער רטוב, קמתי עם תלתלים.
      (חשוב לציין- רוב השיער שלי מובהר לבלונד פלטין)

      מחק
    2. היי רווית.. אם כך את לא ממליצה על הסוג החלקה הזאת " מגסטיק "?
      יש החלקה אחרת שניסית שלא צריך לייבש את השיער עם פן וכשהולכים לישון עם שיער רטוב קמים עם חלק ולא תלתלים או גלי?

      מחק
    3. מהניסיון שלי, ההחלקה היחידה שעשיתי בעבר ולא הייתי צריכה לייבש את השיער עם פן היא החלקה יפנית. אבל זה היה לפני כמה שנים טובות... כשהיה לי שיער טבעי. החלקה יפנית היא החלקה מאוד אגרסיבית ואי אפשר לעשות אותה על שיער מובהר או פגום.

      מחק
  2. עשיתי ביום שלישי את ההחלקה הנל. חשוב לציין שההחלקה הבהירה לי מאוד את השיער. יצאתי בלונדינית ושערי בצבע חום בהיר. ביום הראשון השיער נראה יפה אך אחרי שלושה ימים כשהשיער בא במגע עם מים בבריכה נשרפו לי כל הקצוות. כמו כן בערב צבעתי את השיער כי לא יכולתי לסבול את הבלונדינית. יש לציין כי הספר ציין במפורש שאין בעיה לצבוע אחרי שלושה ימים. נראתי פשוט זוועה. חזרתי אתמול למספרה. הספר היה המום. אמר לי לא לדאוג. גזר את השיער ועדה לי מסיכת קריאטין.אחהצ הלכתי לבריכה והשיער נרטב מעט בגלל ילדים שהשתוללו לידי. הבוקר שוב הזדעזעתי לגלות כי באזורים שקצת נרטבו השיער שוב שרוף.
    לסיכום כך הגיבה ההחלקה בשם מנגסטיק על שערי. ייתכן ולכן יהיה יותר מזל:(

    השבמחק
    תשובות
    1. היי עידית,
      איפה עשית את ההחלקה? במקרה שלי השיער הטבעי שלי שחור אך יש לי גוונים בצבע פלטין ולא ראיתי שינוי בצבע. אחרי ההחלקה אפילו חידשתי את הגוונים עם חמצן מאוד גבוה והשיער החזיק מעמד מעולה.
      מציעה לך לחזור לספר שלך שוב, ולבקש שיעשה לך טיפול משקם. חבל שתישארי עם תוצאה שאת לא מרוצה ממנה.
      אשמח לשמוע עדכונים! (אפשר גם בפרטי אם יותר נוח לך)

      מחק
    2. ההחלקה האמריקאית שכבשה את כל הנשים בישראל!😇
      😇רק מעצב שיער שעבר הסמכה מהמותג 👑מגסטיק👑 יכול לבצע אותה
      😇מחליקה לצמיתות ומשקמת מדהים (חידוש בהתאם לצמיחהשל השורש)
      מגסטיק זו חברה שנמצאת בארצות הברית ,חברה של החלקות מספר 1 בעולם שאין לה מתחרה😇
      😇החלקה שלא נוסתה על בעלי חיים
      😇החלקה שמתאימה לכל סוגי השיער,משחור ועד פלטין
      👑ניתן לבצע גוונים אחרי ההחלקה מי שאומר שלא תדעי שפשוט לא עובד מגסטיק💞
      😇 ההחלקה היחידה שיש לה 7 סוגי החלקות שמחליקות לצמיתות מתוכן 2 לבלונד ובלונד אפור
      😇ההחלקה ניתן להיכנס איתה לים ולבריכה
      😇 ההחלקה מאושרת התקן האמריקאי והתקן האירופי
      😇 ההחלקה היחידה שנבחרה להחלקה בטובה בעולם באוסטרליה ,ארצות הברית,צרפת וגרפה פרסים ותשבוחות עולמיות
      😇 ההחלקה היחידה שיש בקרת איכות חומרים
      😇ההחלקה ללא פורמלין
      😇ניתן לחזור מספר פעמיים עם החומר על השיער ללא חשש מפגיעה,👑בהתחייבות👑
      ללא פגיעה בשיער
      😇ההחלקה שלא חובה להשתמש עם שמפו ומסכה ללא מלחים(אנחנו תמיד ממליצים שרצויי)
      😇ההחלקה היחידה שיש חברה אמיתית (אמא ואבא) .
      😇ההחלקה היחידה שמורשת רק במספרות מובחרות בעולם ובישראל (חפשו את הלוגו)
      💕מחיר נקבע לפי אורך ועובי השיער המספרה בלבד ,לאחר אבחון
      😇מביאים לכם את החומר הטוב בעולם ללא פשרות
      😇מביאים לכם מקצועיות מעל 20 שנה ידע בהחלקות וצבעי שיער ותספורות אופנתיות
      😇השקענו לאחרונה בסטודיו מהמפוארים בישראל
      על מנת שתרגישי מלכה
      😇אל תתפשרו על החלקות שהשד יודע מאיפה הוציאו אותם ,כמו שאנחנו לא מתפשרים על השיער שלך
      😇ועכשיו זו הבחירה שלך איפה את מוכנה לשים את הראש שלך
      😇כמובן נשמח לתגובות ונשמח לעמוד לרשותכן בכל שלב ושלב
      😇מתחייבים לתוצאות 💕💕💕💞💞💞💞💞
      מחיר חברה מביא חברה וממשיך לפרטים מוזמנות להגיב הפוסט
      073-7400-300 באר שבע
      או ישירות לווצאפ שלי 👇
      https://bit.ly/2wecZ8e

      מחק
    3. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

      מחק
    4. אין לה אישור של משרד הבריאות...

      מחק
  3. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק
  4. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק
  5. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  6. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק
  7. עשיתי את ההחלקה של מגיסטיק לפני חודש בדיוק השיער בריא וחלק ומהמם , הכרכפת ניראת בריאה , אבל יש לי התקפות שצורבת לי הכרכפת ואני לא מבינה מה קורה ???אשמח לעזרה

    השבמחק
    תשובות
    1. אם זה לא היה מובן מאליו אז חשוב לציין שאני לא ספרית, ולא מומחית להחלקה. שיתפתי פה בחוויה שלי וחוות דעתי האישית בתור לקוחה.

      אבל אם להתייחס למקרה שלך צריבות בקרקפת לא נשמע סימפטי במיוחד. לי לא היו שום צריבות אחרי אף החלקה שעשיתי. ועשיתי הרבה סוגים... אולי כדאי תבדקי את העיניין אצל רופא עור.

      מחק