יום שני, 16 בינואר 2017

גלאם גורו | קופסת ינואר 2017

כעבור שלושה חודשים מאז יציאת הקופסה הקודמת, אתר הטיפוח גלאם גורו השיק השבוע קופסת יופי חדשה.
המארז כולל 4 מוצרי טיפוח ומוצר איפור אחד, ונותן תמורה יפה ביחס למחיר. אז בלי הקדמות מיותרות, בואו נצלול ישר פנימה.






מייק-אפ | Golden Rose


החברה מתארת את המייק אפ כ׳מעניק לחות והזנה בגוון טבעי מלא ברק וזוהר׳. אני לא נתקלתי בלחות יוצאת דופן וכן היה צורך במריחת קרם לחות לפני המייק-אפ, אך המייק אפ עצמו עושה את העבודה ומעניק כיסוי בינוני ומרקם אחיד לעור. בשביל להטמיע אותו באופן מושלם בעור, מצאתי שלאחר המריחה עם המברשת, כדאי להשלים את המריחה עם האצבעות.
טרם הזמנת הקופסא באתר אפשר לבחור את גוון המייק אפ שתרצי שישלח אלייך.
גודל מלא בשווי 44₪





לק | Golden Rose


אני אוהבת לקים ורודים. והגוון הורוד שקיבלתי הוא בדיוק בטווח הוורדים שאהובים עליי במיוחד. אומנם לאחרונה עברתי ללק ג׳ל ביתי (חוויה שדורשת פוסט שלם בפני עצמו) אך אני רואה את עצמי חוזרת למריחת לק רגיל רק לרגע כדי לנסות את הגורג׳ס הזה.
מה שכן, לקים בקופסאות יופי זה לגמרי עניין של ׳היט אנד מיס׳, אם יוצא גוון שאינו לטעמנו, זה ממש מבאס.
כפי שכתבתי בפוסט קודם, חברת גולדן רוז ידועה בלקים הנהדרים שלה, שלא רק נותנים ביצועים טובים אלא גם נמכרים במחירים נוחים.
גודל מלא בשווי 15₪





סרום לשיער | Obliphica Professional

 
הסיבה הראשונה שבגללה הסרום הזה התחבב עליי היא העובדה שהוא מגיע באריזה קטנה ונוחה, שמתאימה במיוחד לנסיעות או לתיק האישי. המוצר אומץ מיידית לתיק הדיילת שלי ובזמן הקצר שיש לי אותו, יצא לי להשתמש בו מספר לא מבוטל של פעמים. אני מורחת אותו על קצוות השיער אחרי שהוא מתייבש והסרום מעניק לקצוות חסרות החיים שלי גמישות נעימה.
למוצר מרקם סיליקוני מובהק. בחברה טוענים שהסרום לא מכיל שמן ומגן על השיער מקרניUV .
הניחוח נעים ולא דומיננטי מדי, שזה פלוס גדול.
גודל נסיעות בשווי 30





תחליב גוף | מינוס 417


תחליב הממצק את העור, טוב במיוחד לאזור הירכיים והברכיים, להחלקת עור במרקם ׳תפוזי׳. אהבתי שהתחליב מגיע בצורת ספריי, שזה גאוני בפני עצמו. אך התחליב מאוד מיימי ולא מרגיש כמו קרם גוף קלאסי. אני מעדיפה את קרמי הגוף שלי עשירים וחמאתיים, במיוחד בחורף. הקרם הזה יתאים למי שאוהבת מרקם קליל מאוד שנספג מיד.
גודל מלא בשווי 99₪




פילינג לגוף | Lavido


גילוי נאות- יש לי סלידה קלה מפילינגים מהסוג הזה שמורכבים מגרגירים ששוחים להם בשמן. תפקיד הגרגירים הוא להסיר תאי עור מתים ולהחיות את העור. והשמן שמכיל שמנים מינרלים מים המלח, תפקידו להזין את העור ולהותיר אותו רווי ולא יבש עקב פעולת הפילינג.
הבעיה היא שפילינגים שניסיתי מהסוג הזה תמיד אגרסיביים מדי לטעמי והעור שלי לא מחבב את התחושה. כך כשראיתי את המוצר כבר דמיינתי איך ולמי אני מעבירה אותו הלאה, אבל אז פתחתי את המכסה וגיליתי ריח קוקוס וניל מטריף!
הריח קצת הכניע אותי ואני שוקלת לתת לפילינג ניסיון לפני שאני חורצת את גורלו.
גודל נסיעות בשווי 60₪





דוגמית: קרם לחות לפנים | Promise


דוגמית בשפופרת קטנטנה של קרם לחות אנטי אייג׳ינג לעור הפנים. לא שמעתי על חברת ׳פרומיס׳, אך ע״פ מחיר הקרם (390₪ ל-50 מ״ל) עושה רושם שזו חברה לא זולה. פרט להענקת לחות והזנה לעור הפנים, הקרם גם מתיימר לטפל בקמטים, פיגמנטציה, רפיון, ושאר מרעין בישין שבאים עם הזמן.
אני אומנם בת 27 וקמטים אין, אבל פיגמנטציה יש ובשפע. עד כה הצלחתי לחלץ מהדוגמית 3 שימושים, ועושה רושם שיש בה לפחות עוד שניים. הפיגמנטציה כמובן לא נעלמה, אבל הקרם בהחלט נעים על העור. יש לו מרקם סיליקוני, הוא נספג ברגע, והעור נותר ללא תחושת שמנוניות.

***


מחיר הקופסה הינו 79₪, כששווי המוצרים שהיא מכילה הינו כ-250₪, וניתן לרכוש אותה כאן.
פרט לקופסה, אפשר למצוא באתר גלאם גורו מוצרים של מותגים שונים כגון אמיקה, ויקטוריה סיקרט, גולדן רוז, בשמים, ומותגי פארם נוספים. שימו לב שבקניה מעל 300₪ המשלוח חינם.
זוהי הקופסה האחרונה במהדורה הנוכחית, והחל מהקופסה הבאה צפויים שינויים. ציפור קטנה לחשה לי שהקופסאות בגרסתן החדשה יהיו בעלות עיצוב רענן ומבנה נוח יותר. יש למה לחכות!



גילוי נאות- הקופסה התקבלה לסקירה





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה